КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ





До Міжнародного дня академічної доброчесності

21 жовт. 2024
21 жовтня відзначається Міжнародний день академічної доброчесності, покликаний привернути увагу до необхідності дотримання академічної етики та боротьби з академічним плагіатом та іншими видами порушення академічної доброчесності.

21 жовтня відзначається Міжнародний день академічної доброчесності, покликаний привернути увагу до необхідності дотримання академічної етики та боротьби з академічним плагіатом та іншими видами порушення академічної доброчесності.

16 жовтня 2024 року Міжнародний центр академічної доброчесності став організатором Міжнародного дня дій за академічну доброчесність IDoA-2024. Його цьогорічна ключова тема «Integrity Boat» –  академічна доброчесність як обов’язок кожного в освіті: викладачів, співробітників, студентів. На обговорення були винесені наступні питання: фундаментальні цінності ICAI – чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність, мужність; підтримка академічної доброчесності – важливе завдання та виклик для усіх освітніх установ; просування доброчесності за межами академічних кіл – у сфері професійної етики та у навчанні упродовж життя. Також у межах заходу був проведений студентський конкурс публікацій у соціальних мережах на тему відповідальності здобувачів освіти за дотримання та просування академічної доброчесності. https://nrat.ukrintei.ua/mizhnarodnyj-den-dij-za-akademichnu-dobrochesnist-2/

21 жовтня 2024 р. на кафедрі педагогіки та освітнього менеджменту був проведений методичний семінар «Формування навичок академічного письма у здобувачів вищої освіти». Науково-педагогічні працівники обмінялись досвідом використання ресурсів та технологій в контексті означеної тематики. Зокрема, був висвітлений досвід викладання обов’язкового курсу «Основи академічного письма» для здобувачів вищої освіти  магістерського рівня освітньо-професійної програми Педагогіка вищої школи (доц. Н. Кузнєцова); використання ресурсів при викладанні дисципліни «Цифрові технології в освітній та дослідницькій діяльності»: робота з цифровими текстовими редакторами; формування навичок редагування та перевірки тексту; робота з бібліографічними менеджерами; використання цифрових бібліотек та баз даних; навчання через спільні онлайн-платформи; інтерактивне навчання з використанням електронних ресурсів; формування навичок презентації результатів досліджень (проф. О. Муковіз); використання онлайн-платформ для навчання: модульних курсів, інтерактивних вправ, зворотного зв’язку (автоматична перевірка граматичних помилок та надання детальних коментарів щодо виконаних робот), вивчення різних інструментів для написання (редактори тексту: спеціалізовані програми для перевірки граматики, стилістики та плагіату; менеджери цитування: допомагають правильно оформлювати бібліографічні посилання відповідно до вимог різних стилів цитування) (к. пед. н. С. Стрельбицька). Предметом спеціального обговорення стали питання використання штучного інтелекту в освітньо-науковій діяльності. Нагальним завданням стає розробка політики використання ресурсів штучного інтелекту в освітньо-науковій діяльності академії.

З метою привертання уваги до необхідності дотримання академічної доброчесності, популяризації та формування культури академічної доброчесності в академічній спільноті академії була започаткована чат-група у Телеграмі «Неперервність академічної доброчесності». Запрошуємо всіх учасників освітнього процесу, співробітників академії долучитись до участі у цій групі! 

 





Новини


10 лист. 2025
20 РОКІВ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ
6 листопада 2025 р. викладачі кафедри педагогіки та освітнього менеджменту взяли участь у XIV Міжнародній науково-практичній конференції «ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ. Принципи та інструменти Болонського процесу, цінності у вищій освіті». У 2025 році Україна відзначає двадцятиріччя своєї участі у Болонському процесі – ключовій ініціативі, що визначила вектор реформування національної системи вищої освіти та її інтеграції до Європейського простору вищої освіти. За цей час Україна пройшла складний, але важливий шлях модернізації середовища вищої освіти, утвердження принципів і цінностей автономії, забезпечення якості, академічної свободи і доброчесності та публічної відповідальності вищої освіти перед суспільством.

30 жовт. 2025
V Регіональна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих науковців “Актуальні проблеми педагогічної науки в ХХІ столітті”
24 жовтня на базі КЗВО “Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради” в онлайн-форматі відбулася V Регіональна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих науковців “Актуальні проблеми педагогічної науки в ХХІ столітті”.

27 жовт. 2025
МІЖНАРОДНИЙ ТИЖДЕНЬ ВІДКРИТОГО ДОСТУПУ 2025
Викладачі кафедри педагогіки та освітнього менеджменту і здобувачі вищої освіти 20-26 жовтня взяли участь у проведенні Міжнародного тижня відкритого доступу. Цьогорічна тема – «Who Owns Our Knowledge?» («Кому належить наше знання?») – спонукає до відкритої розмови про те, як відкритий доступ може сприяти справедливому обміну знаннями, долати суспільні нерівності та підтримувати принципи відкритої науки. Офіційний хештег Тижня відкритого доступу – #OAweek.

Всі новини