КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ





УЧАСТЬ У XІII МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ. ЦИФРОВІЗАЦІЯ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

11 лист. 2024
7 листопада 2024 р. відбулася XІII Міжнародна науково-практична конференція «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу. Цифровізація та забезпечення якості вищої освіти для забезпечення рівного доступу до якісної вищої освіти».

 

  7 листопада 2024 р. відбулася XІII Міжнародна науково-практична конференція «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу. Цифровізація та забезпечення якості вищої освіти для забезпечення рівного доступу до якісної вищої освіти». Конференція була проведена у гібридному форматі: ZOOM platform та на базі Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Організаторами конференції традиційно є  Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти НАПН України, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Спілка ректорів закладів вищої освіти України, Національний Еразмус+ офіс в Україні, Національні експерти з реформування вищої освіти, Програми ЄС Еразмус+. Участь у конференції взяла завідувачка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, співробітник Центру забезпечення якості освіти Неля Кузнєцова.

  Метою конференції став розвиток компетентностей для впровадження цифрових освітніх програм з урахуванням забезпечення та удосконалення якості відповідно до ESG, для використання ідентифікованих показників для оцінювання цифрових освітніх програм у межах акредитації, підготовка відповідних рекомендацій. Основними темами для обговорення стали питання вищої освіти України в умовах воєнного стану та широкомасштабної війни, післявоєнного відновлення: виклики та перспективи; впливу цифровізації на розвиток якості освіти та інклюзії в ЄПВО: тенденції та перспективи; модернізації зовнішнього та внутрішнього забезпечення якості в Україні в умовах криз і надзвичайних ситуацій (пандемія, широкомасштабна війна);  забезпечення рівного доступу до якісної вищої освіти в Україні: законодавство; розроблення мікрокваліфікацій у вищій освіті: цифровізація та якість та інші. XІII Міжнародна науково-практична конференція «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу. Цифровізація та забезпечення якості вищої освіти для забезпечення рівного доступу до якісної вищої освіти» продовжила традицію фахового обговорення нагальних проблем вищої освіти України в контексті приєднання до Європейського освітнього простору.

 

 

 

 





Новини


10 лист. 2025
20 РОКІВ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ
6 листопада 2025 р. викладачі кафедри педагогіки та освітнього менеджменту взяли участь у XIV Міжнародній науково-практичній конференції «ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ. Принципи та інструменти Болонського процесу, цінності у вищій освіті». У 2025 році Україна відзначає двадцятиріччя своєї участі у Болонському процесі – ключовій ініціативі, що визначила вектор реформування національної системи вищої освіти та її інтеграції до Європейського простору вищої освіти. За цей час Україна пройшла складний, але важливий шлях модернізації середовища вищої освіти, утвердження принципів і цінностей автономії, забезпечення якості, академічної свободи і доброчесності та публічної відповідальності вищої освіти перед суспільством.

30 жовт. 2025
V Регіональна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих науковців “Актуальні проблеми педагогічної науки в ХХІ столітті”
24 жовтня на базі КЗВО “Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради” в онлайн-форматі відбулася V Регіональна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих науковців “Актуальні проблеми педагогічної науки в ХХІ столітті”.

27 жовт. 2025
МІЖНАРОДНИЙ ТИЖДЕНЬ ВІДКРИТОГО ДОСТУПУ 2025
Викладачі кафедри педагогіки та освітнього менеджменту і здобувачі вищої освіти 20-26 жовтня взяли участь у проведенні Міжнародного тижня відкритого доступу. Цьогорічна тема – «Who Owns Our Knowledge?» («Кому належить наше знання?») – спонукає до відкритої розмови про те, як відкритий доступ може сприяти справедливому обміну знаннями, долати суспільні нерівності та підтримувати принципи відкритої науки. Офіційний хештег Тижня відкритого доступу – #OAweek.

Всі новини