|
Склад кафедри
Кузнєцова Неля Вікторівна
Науковий ступінь, вчене звання: кандидат педагогічних наук, доцент. Посада: завідувачка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту. Наукові інтереси: методологія, теорія та історія вищої педагогічної освіти; забезпечення якості вищої освіти. Науково-педагогічна діяльність: з 1990 року Тема дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 Теорія та історія педагогіки: «Самоосвіта молодого вчителя як умова неперервності його освіти», захист – 1990 р. Досвід іншої роботи: з 1997 р. – по 2020 р. доцент кафедри педагогіки Одеського національного університету імені І.І. Мечникова Монографії, підручники:
Найважливіші публікації:
Методичні розробки:
Участь у міжнародних проєктах:
Діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях:
Підвищення кваліфікації:
Ягоднікова Вікторія Вікторівна Науковий ступінь, вчене звання: доктор педагогічних наук, професор. Посада: проректор з науково-педагогічної та інноваційної діяльності, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту. Наукові інтереси: теорія і методика виховання, інновації в освіті, виховання лідерів, психолого-педагогічні аспекти управління. Теми дисертацій: кандидатська дисертація «Формування лідерських якостей старшокласників в особистісно орієнтованому виховному процесі загальноосвітньої школи», захист - 2006 р.; докторська дисертація «Теорія і практика формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи», захист - 2016 р. Монографії, підручники: 1. Формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи: теоретичні і практичні аспекти: монографія. Одеса: Видавець Букаєв В.В., 2016. 496 с. 2. Актуалізація інноваційної компетентності педагогів у системі післядипломної освіти / Професійна компетентність сучасного педагога: методологія, теорія, методика, практика: монографія / Задорожна Л.К., Ягоднікова В.В., Сагач Г.М. та ін., за заг ред. В.В.Ягоднікова, Одеса: видавець Букаєв В.В., 2019. 286 с. (С. 119-143). Найважливіші наукові публікації:
Навчально-методичні посібники, розробки:
Міжнародні проєкти:
Науковий сокерівник дослідницької теми кафедри «Розвиток та удосконалення професійних та особистісних якостей учасників освітнього процесу», реєстраційний номер № 0121U111309. Участь у професійних, наукових, громадських об’єднаннях:
Підвищення кваліфікації:
Стрельбицька Світлана Михайлівна
Науковий ступінь, вчене звання: кандидат педагогічних наук (Ph.D.). Посада: старший викладач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту. Наукові інтереси: формування компетентностей майбутніх фахівців, методологія сучасної освіти та науки, нормативно-правове забезпечення освітньої діяльності, креативність в освітньому процесі, інноваційні технології навчання, медіація. Науково-педагогічна діяльність: з 2006 року. Тема дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Ph. D.) за спеціальністю 13.00.04. – Теорія та методика професійної освіти: «Формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у процесі фахової підготовки», захист – 2019 р. Колективні монографії 1. Стрельбицька С. М. Формування професійної культури майбутнього фахівця соціального працівника у ВНЗ: компетентнісний підхід. Професійна культура: сутність, фахові особливості, розвиток : колективна монографія / кол. авт.; відп. ред. Г. Є. Улунова. Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. С. 102-114. 2. Strelbytska S. M. Model and experimental methodology of forming basic competencies of future socionomic specialists in the process of professional training. New impetus for advancing pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters : Collective monograph. Vol. 2. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. P. 210-227. Найважливіші публікації: 1. Стрельбицька С. М. Індивідуальна освітня траєкторія професійного розвитку здобувачів в умовах магістратури : збірник наукових праць «Науковий часопис національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова». Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 86. С. 204-209. 2. Стрельбицька С. М. Професійна зрілість як складова професіоналізму особистості : концептуальні засади : збірник наукових праць «Науковий часопис національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова». Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 88. С. 199-203. 3. Стрельбицька С. М. Соціальна зрілість як фактор розвитку лідерських якостей в умовах інноваційного освітнього середовища. Перспективи та інновації науки. Наукові перспективи. 2023. № 16(34). С. 357-370. 4. Стрельбицька С., Муковіз О. Соціальна зрілість особистості як чинник здатності підлітків до демократичного лідерства. Молодь і ринок. 2023. № 11-12 (219-220). С. 44-47. 5. Світлана Стрельбицька Інтерактивні технології виховання соціальної зрілості старшокласників. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. 2023. № 4. С. 146-151. 6. Стрельбицька С. М. Методологічна культура педагога-дослідника: теоретико-аналітичний аспект. Вісник науки та освіти. Наукові перспективи. 2023. № 11(17). С. 1134-1148. 7. Стрельбицька С. М. Методична компетентність вчителя початкових класів на засадах компетентнісного підходу в контексті НУШ. Актуальні питання у сучасній науці. Наукові перспективи. 2023. № 12(18). С. 1032-1045. 8. Стрельбицька С. М. Формування лідерських якостей здобувачів освіти засобами коучинг-технологій. Вісник науки та освіти. Наукові перспективи, 2024. № 2 (20). С.1191-1205. 9. Стрельбицька С. М. Взаємодія викладача зі студентами під час дистанційного навчання в освітньому просторі закладу вищої освіти. Impatto dell'innovazione sulla scienza : aspetti fondamentali e applicati : Raccolta di articoli scientifici «ΛΌГOΣ» con gli atti della Conferenza scientifica e pratica internazionale. Verona, Italia : 2020. T. 2. Р. 25-31. 10. Стрельбицька С. М. Використання освітніх технологій дистанційного навчання для забезпечення навчального процесу у ЗВО. Theoretical and empirical scientific research: concept and trends. International Scientific and Practical Conference «ΛΌГOΣ». Oxford, United Kingdom : Oxford Sciences Ltd. & European Scientific Platform. Vol. 3, July 24, 2020. P.37-42. 11. Стрельбицька С. М. Готовність викладачів закладу вищої освіти до реалізації дистанційного навчання. Do desenvolvimento mundial como resultado de realizações em ciência e investigação científica. Com materiais da conferência científico-prática internacional «ΛΌГOΣ». Lisboa, Portugal : Plataforma Científica Europeia. Vol. 3, 9 de outubro de 2020, Р. 52-57. 12. Стрельбицька С. М., Русінчук І. А. Роль соціально-психологічних атитюдів студентів ЗВО з різною спрямованістю особистості. Міждисциплінарні наукові дослідження: особливості та тенденції : матеріали міжнародної наукової конференції. Чернігів : МЦНД. 2020. Т. 3. С. 116-119. 13. Стрельбицька С. М., Гасанова А. Комунікативна толерантність як професійна складова особистості майбутнього психолога : Theoretical and practical scientific achievements: research and results of their implementation. SCIENTIA. Піза, Італія и: NGO European Scientific Platform. 2021. Vol. 3. С.130-134. 14. Стрельбицька С. М., Заболотний Л. В. Особливості емпатії як особистісної риси та професійно важливої якості майбутнього психолога. Formation of innovative potential of world science : рroceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference. SCIENTIA. Tel Aviv, State of Israel : European Scientific Platform. 2021. Vol. 2. С. 67-72. 15. Стрельбицька С. М. Акмеологічні засади професіоналізму викладача закладу вищої освіти. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (20 травня 2022р.) / за заг. ред. В. В. Ягоднікової. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович. 2022. С. 114-116. 16. Стрельбицька С. М. Науково-дослідницька діяльність як фактор удосконалення професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання. Scientific and pedagogical internship «Traditional education and technological challenges in teaching pedagogical and psychological disciplines in the EU countries».Włocławek : Internship proceedings, 2022. Р. 66-72. 17. Стрельбицька С. М. Мультимедійні технології як засіб професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах магістратури. International scientific conference «Information technologies and management in higher education and sciences» : conference proceedings. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2022. Part 3. Р. 170-174. 18. Стрельбицька С. М. Акмеологічні технології професійного саморозвитку педагогів в умовах відкритої освіти. Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти : зб. матер. Всеукр. наук.- практ. інтернет-конф., 23 червня 2022 р. [ред. кол.: Пуховська Л. П., Просіна О. В. та ін. ]. Київ : ДЗВО «Ун-т менеджменту освіти», 2022. С. 364-368. 19. Стрельбицька С. М. Портфоліо як альтернативний інструмент оцінки науково-дослідницької діяльності здобувачів магістратури та аспірантури. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції (19 травня 2023р.) / за заг. ред. В. В. Ягоднікової. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович. 2023. С. 350-353. 20. Стрельбицька С. М. Наукове мислення здобувачів освітньо-наукового рівня як складник успішної підготовки дисертації: сучасні виклики. Актуальні питання підготовки дисертацій в умовах воєнного стану : матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Науково-дослідний інститут публічного права. 30 вересня 2023 р. Львів – Торунь : Liha-Pres, 2023. С. 209-213. 21. Стрельбицька С. М. Роль праксеологічного підходу у розвитку професійної компетентності педагога в умовах неперервної освіти. Професійна компетентність педагога: методологія, теорія, методика, практика : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (10 листопада 2023 р.) / за заг. ред. В. В. Ягоднікової. Одеса : 2023. С. 130-139. 22. Стрельбицька С. М. Самоосвіта як складова успіху особистісного та професійного розвитку здобувачів освіти. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку : Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (17 травня 2024р.) / за заг. ред. В. В. Ягоднікової. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2024. С. 88-91. 23. Стрельбицька С. М. Синергетичний підхід у системі професійної підготовки майбутніх фахівців до самоорганізації. Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтеграційний вимір : Матеріали ІІI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 21 травня 2024 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. С. 202-206. 24. Стрельбицька С. М. Креативний потенціал педагога як запорука успішної професійної діяльності. Сучасні напрями вдосконалення педагогічної майстерності викладачів: матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 30 квіт. 2024 р.) / голов. ред. В. О. Аніщенко ; Пенітенціарна академія України. Чернігів : ПАУ, 2024. С. 71-74. Участь у міжнародних проєктах: 1. Науково-педагогічне стажування за міжнародною програмою «Traditional education and technological challenges in teaching pedagogical and psychological disciplines in the EU countries» у галузі знань «Педагогіка», Włocławek, the Republic of Poland – обсягом 180 годин (6 кредитів / ECTS), (Cuiavian University in Włocławek may 16 – june 26, 2022). Діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях: Дійсний член наукової організації «Центр українсько-європейського наукового співробітництва» (ЦУЄНС) (довідка від 2022 р. № 1221020). Підвищення кваліфікації: 1. Харківська медична академія післядипломної освіти «Психолого-педагогічні основи вищої освіти» (2020). Посвідчення СК №30580151. 2. Hamburg, Germany, фізична особа professor Hasso Edenhofer President of EASR (modules, training hours): «Research Methods Course authorized by European Academy of Sciences and Research» обсягом 8 годин (0,24 кредити ЄКТС) (форма – онлайн-навчання). Сертифікат від 01.11.2021 № ХІ-12-190293846-21. 3. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 (курс): «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» обсягом 60 годин (2 кредити ЄКТС) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 25.11.2021 № 54dc33dfdcd5428f889c0506f4b6cb27. 4. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 (курс): «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості» обсягом 15 годин (0,5 кредита ЄКТС) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 07.12.2021. 5. ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», «EdEra», ЄДРПОУ – 42502643 (курс): «Школа для всіх: курс для вчителів про організацію інклюзивного освітнього середовища» – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 18.01.2022 № 26022fc7-43f9-473c-ad77-863c69fa29ed 6. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 (курс): «Освітні інструменти критичного мислення» – обсягом 60 годин (2 кредити ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання). Сертифікат від 31.01.2022 № 9d3a147070c84fe6acbc6fa0392dfb9b. 7. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 (курс): «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах» – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 01.02.2022 № daa9035fb62e479da9751c853c4145dd. 8. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 (курс): «Критичне мислення для освітян» – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 01.02.2022 № 00fc8e7def0944e08bcb99e405a7cc65. 9. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» участь у IV Всеукраїнській науково-практичній конференції «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку» – обсягом 15 годин. Сертифікат від 20.05.2022 № 0165. 10. ТОВ «Campster Pte. Ltd.» – 202013142D (курс): «Time management» – обсягом 38 годин (1,3 кредитів ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання). Сертифікат від 27.05.2022 № 228458. 11. ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», «EdEra», ЄДРПОУ – 42502643 (курс): «Права людини в освітньому просторі» – обсягом 10 годин (0,3 кредити ЄКТС) (форма – онлайн-навчання). Сертифікат від 29.05.2022 № 15252d1801184681a0398790f1d8d477/valid. 13. Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти», ліцензія МОН України: наказ від 15.11.2016 р. №1492 «Про переоформлення ліцензій» за програмою підвищення кваліфікації (вебінар): «Інформаційна безпека педагогічного працівника» – обсягом 2 години) (0,1 кредита ECTS) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 09.06.2022 № 4946/22Д. 14. Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти», ліцензія МОН України: наказ від 15.11.2016 р. №1492 «Про переоформлення ліцензій» за програмою підвищення кваліфікації (науково-практичний вебінар): «Академічна доброчесність у науково-освітньому просторі: правові, технологічні, морально-етичні аспекти» – обсягом 2 години (0,1 кредита ЕCTS) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 10.06.2022 № 5167/22Д. 15. ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», «EdEra», ЄДРПОУ – 42502643 (курс): «#blend_IT: Опануємо змішане навчання» – обсягом 90 годин (3 кредити ECTS) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 12.06.2022 № db9d08e135df44afb3114ff0061957d6/valid. 17. Міністерство науки і освіти України Національний центр «Мала академія наук України» – 32827468 (спецкурс): «Риторична майстерність педагога» – обсягом 15 годин (0,5 кредити ЄКТС) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 15-29 червня 2022 року № 004729. 18. Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти», ліцензія МОН України: наказ від 15.11.2016 р. №1492 «Про переоформлення ліцензій» за програмою підвищення кваліфікації (вебінар): «Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти» – обсягом 6 години) (0,2 кредита ECTS) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 23.06.2022 № 0535/22К. 19. Cuiavian University in Włocławek (Республіка Польща) науково-педагогічне стажування за міжнародною програмою «Traditional education and technological challenges in teaching pedagogical and psychological disciplines in the EU countries» у галузі знань «Педагогіка», Włocławek, the Republic of Poland – обсягом 180 годин (6 кредитів ECTS). Сертифікат від 26.06.2022 № PSI-160514-KSW. 20. ТОВ «Академія цифрового розвитку» – 43109490 за програмою підвищення кваліфікації (онлайн-тренінг): «Можливості Youtube для освіти» – обсягом 2 години (0,07 кредити ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання). Сертифікат від 29.06.2022 № ОТМЮО-03228. 22. Європейський центр імені Вергеланда Благодійна організація «Центр освітніх ініціатив» – 23968135 курс: «Розвиток громадянської компетентності через роботу учнівського самоврядування» – обсягом 45 годин (1,5 кредити ЄКТС) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 14.07.22 № AT2E8RHgDh. 23. ТОВ «Академія цифрового розвитку» – 43109490 курс: «Цифрові інструменти Google для освіти» : базовий рівень – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання). Сертифікат від 08.08.2022 № GDTfE-01-09728. 24. ТОВ «Академія цифрового розвитку» – 43109490 курс: «Цифрові інструменти Google для освіти» : середній рівень – обсягом 15 годин (0,5 кредита ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання). Сертифікат від 15.08.2022 № GDTfE-01-С-08003. 25. Програма навчання організована Проєктом «Фінська підтримка реформи української школи («Навчаємось разом»), який фінансується Міністерством закордонних справ Фінляндії та ЄС, у співпраці з ДНУ «Інститутом модернізації змісту освіти», Державною службою якості освіти (тренерський курс): «Академія ефективного управління ЗЗСО» – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС). Сертифікат від 12.12.2022 № НН9СWCVTJ51. 26. ТОВ Видавництво «Ранок» (код ЄДРПОУ 31060300) (вебінар): «Цифровий контент в освітньому процесі: стан, проблеми, перспективи» – обсягом 3 акад. год ( 0,09 кредита ЄКТС). Сертифікат від 22.03.2023 № Y220323111533862572A. 27. Company SCIENTIFIC PUBLICATIONS цикл навчальних вебінарів з наукометрії: «International experience in the field of publishing. Successful publications in Scopus and Web of Science» – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС). Сертифікат від 12.04.2023 № AD 1456. 28. BYM ONLIN курс «Креативне мислення» – обсягом 15 год. 40 хв. (0,53 кредита ЄКТС). Сертифікат від 21.04.2023 № 089811. 30. ГО «ПРОГРЕСИЛЬНІ» (курс): «Прогресильне викладання: складові системи якості вищої освіти» – обсягом 30 год. (1 кред. ЄКТС). Сертифікат від 01.05.2023 № ПВ-0763. 32. МОН України НУ «Запорізька політехніка» навчання за програмою Всеукраїнського форуму: «Дні освітнього лідерства» – обсягом 30 год. (1 кред. ЄКТС). Сертифікат від 03.06.2023 № АР 976/0271-23. 35. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції ««Соціальна відповідальність людства в контексті аксіологічних трансформацій» – обсягом 6 год. Сертифікат від 20.09.2023 № № 1157.
Муковіз Олексій Павлович
Науковий ступінь, вчене звання: доктор педагогічних наук, доцент. Посада: професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту. Наукові інтереси: теорія і методика професійної освіти, інновації в освітньому процесі. Науково-педагогічна діяльність: з 2002 року. Тема дисертації:
Монографії, посібники:
Найважливіші публікації:
Публікації у виданнях, які включені до наукометричних баз Scopus та Web of Science:
1. Mukoviz O. P., Kolos K. R., Kolomiiets N. A. Distance Learning of Future Primary School Teachers as a Prerequisite of Their Professional Development Throughout Life. Information Technologies and Learning Tools. 2018. 66 (4). Р. 42-53. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2265. 2. Mukoviz O. P., Kravchuk O. V., Roienko L. M., Torchynska T. A., Voloshina H. P. Fostering the Key Competencies of Undergraduates Majoring in Primary School Teaching and Learning based on the Standards of PISA International Comparative Study. International Journal of Education and Information Technologies. 2021. Volume 15. Р. 281-288. URL: https://www.naun.org/cms.action?id=23299. 3. Polishchuk G., Khlystun I., Zarudniak N., Mukoviz O., Motsyk R., Havrylenko O., & Kuchai O. Providing the Practical Component of the Future Specialist with Multimedia Technologies in the Educational Process of Higher Education. JCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. 2022. Volume 22(9). P. 714-720. URL: http://paper.ijcsns.org/07_book/202209/20220993.pdf. 4. Yudin Oleksandr, Havrylov Dmytro, Onyshchenko Roman, Revva Kyrylo, Pantas Ivan, Mukoviz Oleksii. Platform Adaptive Integer AC Technology Combination. Institute of Electrical and Electronics Engineers. 2022. URL: https://ieeexplore.ieee.org/document/10024192/keywords#keywords.
Підвищення кваліфікації:
Новини11 лист. 2024 УЧАСТЬ У XІII МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ. ЦИФРОВІЗАЦІЯ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 21 жовт. 2024 До Міжнародного дня академічної доброчесності 1 жовт. 2024 Посвята в магістранти 2024 Всі новини |