КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ





Склад кафедри

 

Кузнєцова Неля Вікторівна

 

Науковий ступінь, вчене звання: кандидат педагогічних наук, доцент.

Посада: завідувачка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Наукові інтереси: методологія, теорія та історія вищої педагогічної освіти; забезпечення якості вищої освіти.

Науково-педагогічна діяльність: з 1990 року

Тема дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 Теорія та історія педагогіки: «Самоосвіта молодого вчителя як умова неперервності його освіти», захист – 1990 р.

Досвід іншої роботи: з 1997 р. – по 2020 р. доцент кафедри педагогіки Одеського національного університету імені І.І. Мечникова

Монографії, підручники:

  1. Кузнєцова Н.В. Становлення педагогічної освіти і науки. Одеський національний університет імені І.І. Мечникова. Історія та сучасність (1865-2015). гол. ред.       І.М. Коваль. Одеса : Одеський нац. ун-т, 2015. С. 154-162.
  2. Кузнєцова Н.В. Передумови виникнення вищої педагогічної освіти на Півдні України. Університетська педагогічна освіта: історія, теорія і перспективи розвитку в умовах глобалізації: кол. моногр.; за ред. проф. О.С. Цокур. Одеса: ФОП Бондаренко О.М., 2018.  С. 25-37.
  3. Кузнєцова Н.В. Становлення педагогічної освіти і науки в Імператорському Новоросійському університеті. Університетська педагогічна освіта: історія, теорія і перспективи розвитку в умовах глобалізації: кол. моногр.; за ред. проф. О.С. Цокур. Одеса: ФОП Бондаренко О.М., 2018. С. 37-47.
  4. Основи педагогічних вимірювань: навч.-метод. посіб. / І.П. Аннєнкова, Н.В. Кузнєцова, Л.А. Раскола. Одеса. Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. 2021. 210 с.

 Найважливіші публікації:

  1. Кузнєцова Н.В., Ружицька О.М. Питання науково-педагогічної підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії в умовах реформування системи освіти України. KELM. Knowledge. Education. Law. Management. 2018. № 3 (23).  wrzesien.  С. 101-110.    Index Copernicus, Worldcat, Central and Eastern European Online Library, Research Bible.
  2. Кузнєцова Н.В. Професійно-педагогічна освіта у класичних університетах України: історія, теорія і виклики часу. Суспільна місія класичного університету в сучасному світі.  Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, приуроченої до 100-річчя ДНУ імені Олеся Гончара / ред. кол. : М. В. Поляков (голова) та ін.  Дніпропетровськ : ДНУ, 2018.  С. 225-228.
  3. Аннєнкова І. П., Кузнєцова Н. В., Нагорна Н.В. Кваліметрична модель економічної компетентності майбутніх фахівців неекономічних спеціальностей. Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії». Київ : Гнозис, 2019. № 4. Кн. 2. Том II (84). С. 64-75.
  4. Кузнєцов В.О., Кузнєцова Н.В. Життя та служіння заслуженого професора богослов’я протоієрея Василя Мироновича Войтковського (05.03.1823-24.02.1904). Православ’я в Україні. До 1050-річчя упокоєння святої рівноапостольної Ольги, великої княгині Руси-України та 30-річчя з часу відродження Київської православної богословської академії: збірник за матеріалами ІХ Міжнародної наукової конференції. / Під ред. д. н. з богосл., проф., Митрополита Київського і всієї України Епіфанія, д. н.  з богосл., проф., прот. Олександра Трофимлюка, д. іст. н. Г.В. Папакіна та ін. Київ : Київська православна богословська академія, 2019. С. 276-285.
  5. Кузнєцова Н. В. Становлення і розвиток теорії неперервної освіти у II половині XX століття. Чинники актуалізації проблеми освіти дорослих в Україні та світі в умовах розвитку інформаційного суспільства: збірник матеріалів 74-ї науково-практичної конференції викладачів ОНУ імені І.І. Мечникова та здобувачів вищої освіти рівня магістр спеціальності 011 «Освітні. Педагогічні науки» / під наук. ред. проф.  О.С. Цокур. Одеса: ФОП Бондаренко М.О., 2019.  С. 21–24.
  6. Кузнєцова Н. В., Аннєнкова І.П., Ружицька О.М. Про необхідність узгодження підходів щодо надання кваліфікації науково-педагогічного працівника. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Суми, 23–24 квіт. 2020. Суми: Вид-во Сум ДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. Том 1. С. 236-239.
  7. Хмарський В.М., Ружицька О.М., Аннєнкова І.П., Кузнєцова Н. В., Савастру О.В. Актуальні питання розробки та впровадження освітніх програм в ОНУ імені І.І. Мечникова. Проблеми і перспективи розвитку природничих наук у контексті модернізації середньої та вищої школи. Збірник матеріалів ІІ всеукр. наук.-метод. Інтернет-конференції / За ред. В. В. Заморова, С. П. Гвоздій, М. В. Ткаченко. Одеса: Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2020. С. 22-27.
  8. Аннєнкова І.П., Кузнєцова Н. В., Ружицька О.М. Основні напрями розбудови системи внутрішнього забезпечення якості у закладі вищої освіти. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІI міжнар. наук.-практ. конф., м. Суми, 20–21 квіт. 2021. Суми: Вид-во Сум ДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. С. 77-81.
  9. Кузнєцова Н. В.  Сучасна вища педагогічна освіта України: необхідність парадигмальних змін. Нове покоління вчителів для української школи: виклики і досягнення: збірник тез доповідей Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (30 квіт. 2021 р., м. Одеса).  Одеса, 2021. С. 151 -153.
  10. Кузнєцова Н. В. Соціальна відповідальність як ціннісний орієнтир розвитку вищої освіти України. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку: Матеріали ІІІ Всеукр. науково-практ. конф. 14 травня 2021 р. /за заг. ред. В.В. Ягоднікової. Одеса. 2021. С. 31-34.
  11. Аннєнкова І. П., Кузнєцова Н. В. Становлення системи внутрішнього забезпечення якості в закладі вищої освіти: досвід та проблеми. Інноваційна педагогіка. 2021. Вип.37. С. 322-327.
  12. Аннєнкова І. П., Кузнєцова Н. В. Кваліметрична модель моніторингу якості освіти в закладі вищої освіти. Інноваційна педагогіка. 2021. Вип. 38. С. 210-214.
  13. Кузнєцова Н.В. Основні процедури моніторингу якості навчання та викладання у закладі вищої освіти. Теоретичні та практичні аспекти формування освітнього простору: світовий і вітчизняний вимір: тези доповідей ІІ міжнар. наук. конф. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2021. С. 13-15.
  14. Кузнєцова Н.В. Деякі питання міждисциплінарних освітніх програм галузі 01 Освіта/Педагогіка. Моделі міждисциплінарних та міжгалузевих освітніх та освітньо-наукових програм: виклики, можливості та варіанти впровадження: зб. матер. міжнар. конф., м. Одеса, 5-6- липня 2021 р . Одеса: 2021. С. 53-57.
  15. Кузнєцова Н.В. Сучасні технології викладання та навчання у контексті парадигми студентоцентрованості. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку: матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (20 травня 2022 р.) /за заг. ред. В.В. Ягоднікової. Одеса: Вид. Букаєв В.В., 2022. С. 184-186.
  16. Кузнєцова Н.В. Починати з себе. До питання про академічну доброчесність учасників освітнього процесу. Практичні кроки до академічної доброчесності у період воєнної експансії: погляд студента: матеріали обласного інформаційно-виховного заходу для здобувачів освіти закладів фахової передвищої освіти  Одеської області від 6 жовтня 2022 р., м. Одеса: зб. доп. Одеса, 2022. С. 5-7.
  17. Кузнєцова Н.В. Основні напрями діяльності Центру забезпечення якості освіти закладу вищої освіти. Розбудова внутрішніх систем забезпечення якості в закладах вищої освіти України: інструменти та виклики: електрон. наук. зб. тез доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 лист. 2022 р.). Київ : ВПЦ "Київський університет", 2022. С. 102-106.
  18. Annienkova I., Kostova N., Kuznietsova N., Bokshorn A. External quality assurance system of higher legal education in Ukraine. Amazonia Investiga. 2022. 11(51). P. 29-39. Web of Science.
  19. Задорожна Л.К., Ягоднікова В.В., Кузнєцова Н.В. Підготовка педагогічних та науково-педагогічних кадрів: нові підходи і шляхи реалізації. Наша школа: науково-практичні студії. 2023. № 1. С. 36-40.
  20. Кузнєцова Н.В.  Актуальні питання академічної доброчесності як елементу внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (19 травня 2023 р.) /за заг. ред. В.В. Ягоднікової. Одеса: Вид. Букаєв В.В., 2023. С. 47-50.

Методичні розробки:

  1. Кузнєцова Н.В., Браславська О.С., Ружицька О.М. Методичні рекомендації з розробки та оформлення робочих програм практик. Одеса : ОНУ, 2016. 20 с.
  2. Методичні рекомендації щодо проведення іспитів та заліків, захисту курсових робіт (проєктів) за дистанційною формою в умовах карантину в Одеському національному університеті імені І. І. Мечникова / розробник Н.В. Кузнєцова. Одеса: ОНУ, 2020.
  3. Кузнєцова Н. В. Навчальна програма навчальної дисципліни «Історія педагогіки та освіти» : для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Одеса: Вид-во ТОВ «Лерадрук», 2021. 19 с.
  4. Кузнєцова Н. В. Наскрізна програма практики: для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Педагогіка вищої школи». КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Одеса: Вид-во ТОВ «Лерадрук», 2021. 34 с.
  5. Кузнєцова Н. В. Робоча програма навчальної дисципліни «Дидактика»: для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Педагогіка середньої освіти». КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Одеса : Вид-во ТОВ «Лерадрук», 2020. 24 с.
  6. Кузнєцова Н. В. Робоча програма навчальної дисципліни «Методика викладання у вищій школі»: для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Педагогіка вищої школи». КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Одеса: Вид-во ТОВ «Лерадрук», 2021. 30 с.
  7. Кузнєцова Н. В. Робоча програма навчальної дисципліни «Основи академічного письма»: для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Педагогіка вищої школи». КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Одеса: Вид-во ТОВ «Лерадрук», 2021. 22 с.
  8. Кузнєцова Н. В. Робоча програма навчальної дисципліни «Педагогічна майстерність та етика викладача»: для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Педагогіка вищої школи». КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Одеса: Вид-во ТОВ «Лерадрук», 2021. 27 с.
  9. Кузнєцова Н. В. Робоча програма навчальної дисципліни «Тенденції та перспективи розвитку вищої освіти»: для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Педагогіка вищої школи». КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Одеса : Вид-во ТОВ «Лерадрук», 2021. 26 с.
  10. Основи педагогічних вимірювань: навч.-метод. посіб. / І.П. Аннєнкова, Н.В. Кузнєцова, Л.А. Раскола. Одеса. Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. 2021. 210 с.

Участь у міжнародних проєктах:

  1. 22.10.2020 – 15.12.2020, Masaryk University, Department of Social education, CZECH REPUBLIC, «Quality in Higher Education» within the framework of project «Transformation of Faculties of Education and Pedagogical Universities for XXI century».
  2. 01.09.2020 - 30.06.2022. Проєкт «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic Integrity and Quality Initiative – Academic IQ), що реалізується Американськими Радами з міжнародної освіти за сприяння Посольства США в Україні, Міністерства освіти і науки України та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях:

Член ГО «Центр досліджень з історії освіти, науки та техніки на півдні України імені  В.І. Липського»

Підвищення кваліфікації:

  1. Сумський ДПУ імені А.С. Макаренка. Cертифікат учасника серія ІПП № 183 VI Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін». 23-24 april 2020. 12 годин.
  2. Американські Ради в Україні, МОН України, Національне агентство із забезпечення якості освіти в Україні, International Center for Academic Integrity, AcademIQ. Сертифікат учасника. «Академічна доброчесність у системі внутрішнього забезпечення якості освіти». 23-27 листопада 2020 р. 15 годин.
  3. Masaryk University. Certificate of Participation. Course «Quality in Higher Education» within the framework of project «Transformation of Faculties of Education and Pedagogical Universities for XXI century». 22 October- 22 December 2020. 40 hours.
  4. ДЗВО «Університет менеджменту освіти». Центральний інститут післядипломної освіти. Український відкритий університет післядипломної освіти. Сертифікат № 851/20-ВУ від 30 грудня 2020 р. Курс «Менеджмент освітньої та педагогічної діяльності в закладах освіти». 15.12-30.12.2020. 1 кредит ECTS/30 годин.
  5. National Office Erasmus+UA, Інститут вищої освіти НАПН України, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, British Council. Сертифікат учасника IX Міжнародної Болонської конференції «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу: роль оцінювання якості викладання і навчання в процесі акредитації». 22 грудня 2020 р. 0,5 кредити ЄКТС – 14,5 годин.
  6. Clarivate, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти. Сертифікат учасника вебінару «Академічна доброчесність – запорука успішного розвитку науки і держави». 8 липня 2020 р. 2 год.
  7. Clarivate, Web of Science. Сертифікат учасника вебінару «Демонстрація, аналіз і оцінка наукового доробку науковця». 9 липня 2020 р. 1 год.
  8. Clarivate, Web of Science. Сертифікат учасника вебінару «Аналітичний інструмент InCities для установи та науковця». 10 липня 2020 р. 1 год.
  9. StrikePlagiarismcom. Certificate of attendance in webinar «The methodology of plagiarism prevention». 08 October 2020. 2 hours.
  10. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Сертифікат ПКОП № 02137097/15450 від 18 лютого 2021 р. Реєстраційний №142 КК.  Навчання за програмою курсів підвищення кваліфікації «Нова українська школа: від ідеї до практики». Обсяг 2 кредити ЄКТС/60 годин.
  11. ERASMUS+ Programme of the European Union. Сертифікат від 01.04.2021 р. учасника Міжнародного проєкту ERASMUS+ 620395-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-SUPPA. BOOSTING JOIINT INITIATIVES OF ACADEM-IAAND CIVIL SOCIETY IN UKRAINE. Орієнтаційний тренінг. 0,5 кредити ECTS/16 год.
  12. Американські Ради в Україні, МОН України, Національне агентство із забезпечення якості освіти в Україні, International Center for Academic Integrity, AcademIQ. Сертифікат учасника. «Робота з даними та напрацювання стратегій для посилення академічної доброчесності та якості». 06-08 квітня, 13-14 квітня 2021 р. Обсяг 15 год.
  13. Сумський ДПУ імені А.С. Макаренка. Cертифікат учасника серія ІПП № 055 VII Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін». 20-21 april 2021. 12 годин.
  14. Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського. Довідка про стажування № 939/14 від 26.05.2021; наказ КЗВО «ОАНО Одеської обласної ради» від 27.05.2021 № 01-2/190-10. Тема: «Педагогіка закладів вищої освіти». 05.04.2021-14.05.2021. 4 кредити/120 год.
  15. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Сертифікат учасника № 0750. Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Нове покоління вчителів для української школи: виклики і досягнення» 30 квітня 2021 р. 0,2 кредити ЄКТС/6 год.
  16. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Сертифікат учасника № 0876. ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку». 27-28 травня 2021 р. 15 годин.
  17. Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка. Сертифікат учасника. Міжнародна науково-практична конференція «Методика навчання природничих дисциплін у середній і вищій школі (XXVІIІ Каришинські читання)». 16 годин.
  18. Одеський національний університет імені І.І. Мечникова. Сертифікат учасника. II Міжнародна конференція «Моделі міждисциплінарних та міжгалузевих освітніх та освітньо-наукових програм: виклики, можливості та варіанти впровадження». 5-6 липня 2021 р. 1,5 кредити ЄКТС/45 годин.
  19. Київський національний педагогічний університет імені М. Драгоманова, Erasmus+, Jean Monnet Project.  Сертифікат учасника № V84KDM-CE000017.  Міжнародна науково-практична конференція «Українська освіта: аксіологія європейського вибору» в рамках імплементації проєкту напряму Жана Монне «Європейські цінності різноманіття та інклюзії для сталого розвитку» Erasmus+ Jean Monnet Project «European values of diversity and inclusion for sustainable development» (EVDISD) 620545-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-PROJECT та у співпраці з проєктами – Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES) 620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR. 21–22 жовтня 2021 р. Обсяг 0,6 кредити ЄКТС/18 год.
  20. Львівський національний університет імені Івана Франка. Сертифікат учасника. ІІ Міжнародна наукова конференція «Теоретичні та практичні аспекти формування освітнього простору: світовий і вітчизняний вимір». 28 жовтня 2021 р. 0,3 кредити ЄКТС/9 год.
  21. National Office Erasmus+UA, Інститут вищої освіти НАПН України, ERASMUS+ Programme of the European Union. Сертифікат учасника № 2654 від 26.11.2021 р. X Міжнародна науково-практична конференція «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу. Оцінювання якості: підходи та інструменти». 10 листопада 2021 р. 0,2 кредити ЄКТС.
  22. Волинський національний університет імені Лесі Українки. Сертифікат учасника серія н/к № 929 від 21 листопада 2021 р.  V Міжнародна науково-практична конференція «Третій рівень освіти в Україні: становлення та тенденції» 19-21 листопада 2021 р.
  23.  Американські Ради в Україні, МОН України, Національне агентство із забезпечення якості освіти в Україні, International Center for Academic Integrity, AcademIQ. Сертифікат учасника. «Інтерпретація даних для якісних змін». 10, 15, 18, 19 листопада 2021 р. Обсяг 12 год.
  24. Волинський національний університет імені Лесі Українки. Сертифікат № 131/21 від 22 листопада 2021 р. Навчання за сертифікатною програмою професійної підготовки на семінарі-тренінгу «Підвищення професійної компетентності фахівців із питань організації та проведення підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук». 16-21 листопада 2021 р. Обсяг 54 год.
  25. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Сертифікат учасника № 28. Друга Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція здобувачів вищої освіти «Актуальні проблеми педагогічної науки в ХХІ столітті». 24 березня 2022 р. Кількість годин - 3.
  26. EdPro. Сертифікат учасника  m8K041 від 9 квітня 2022 р. Майстерка "Підтримка дистанційного навчання під час війни для вчителів, учнів, батьків". Обсяг 0,06 кредити ЄКТС/2 год.
  27. Міністерство освіти і науки України, Національна Академія наук України, Національний центр «Мала академія наук України». Сертифікат № 004496 від 16.05.2022. Практикум для освітян «Цифровий простір педагога». 21 лютого–16 травня 2022 рр. Обсяг 2 кредити ЄКТС/60 годин.
  28. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Сертифікат учасника № 0118. IV Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку». 20 травня 2022 р. Кількість годин - 15.
  29. Академія цифрового розвитку. Сертифікат учасника № СДСМ052202-24 від 01 червня 2022 р. Вебінар «Систематизація даних за допомогою інструментів GOOGLE». 31.05 – 01.06.22. Обсяг 0,07 кредити ЄКТС/2 год.
  30. Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union, Erasmus+ Jean Monnet Modules. Сертифікат учасника тренінгу № 101048055-14-037. «Академічна доброчесність як рушійна сила підвищення якості вищої освіти: кейси акредитаційної експертизи».  14-16 червня 2022 р. Обсяг 0,5 кредиту ЄКТС/15 год.
  31. Академія цифрового розвитку. Сертифікат № GDTfE-01-01754 від 08 серпня 2022 р. Навчання на курсі «Цифрові інструменти Google для освіти». Базовий рівень. За дистанційною формою в період з 25 липня до 07 серпня 2022 р. Обсяг 30 год./1 кредит ЄКТС.
  32. КНУ імені Тараса Шевченка. Сертифікат. Участь у II Міжнародній науково-практичній конференції «Розбудова внутрішніх систем забезпечення якості у ЗВО України: інструменти та виклики». 17-18 листопада 2022 р.
  33. Науково-дослідний інститут Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян. Сертифікат ES № 11072/2022, 12.12.2022. Lublin (Poland). Навчання на курсі «Academic integrity in the training for masters and doctors of philosophy (PHD) in the countries of the European Union and Ukraine» («Академічна доброчесність при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PHD) в країнах Європейського Союзу та Україні») за дистанційною формою в період з 5 грудня по 12 грудня 2022 р. Обсяг 45 год./1,5 кредити ЄКТС.
  34. ГО «Прогресильні». Сертифікат № ПВ – 0557 від 01 травня 2023 р. Навчання на курсі «Прогресильне викладання: складові системи якості вищої освіти» в період з 15 березня по 19 квітня 2023 р. Обсяг 30 год. (1 кред. ЄКТС).
  35. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Сертифікат учасника № 000721. Участь у IV Всеукраїнській науково-практичній конференції «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку». 19 травня 2023 р. Кількість годин - 15.

Результати підвищення кваліфікації визнано Вченою радою КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

 

 

 

Ягоднікова Вікторія Вікторівна

 

Науковий ступінь, вчене звання: доктор педагогічних наук, професор.

Посада: проректор з науково-педагогічної та інноваційної діяльності, професор кафедри педагогіки та   освітнього менеджменту.

Наукові інтереси: теорія і методика виховання, інновації у виховному процесі, виховання лідерів.

Науково-педагогічна діяльність: з 2007 року.

Досвід іншої роботи: 11 років позашкільна освіта, завідувач політико-масовим відділом; 13 років   загальна середня освіта – заступник директора з виховної роботи.

Темад дисертації:

2006 р. – кандидатська дисертація «Формування лідерських якостей старшокласників в особистісно орієнтованому виховному процесі загальноосвітньої школи» за спеціальністю 13.00.07 «Теорія і методика виховання»;

2016 р. – докторська дисертація «Теорія і практика формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи» за спеціальністю 13.00.07 «Теорія і методика виховання».

Монографії, підручники:

  1. Формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи: теоретичні і практичні аспекти: монографія. – Одеса: Видавець Букаєв В.В., 2016. – 496 с. 
  2. Актуалізація інноваційної компетентності педагогів у системі післядипломної освіти / Професійна компетентність сучасного педагога: методологія, теорія, методика, практика: монографія / Задорожна Л.К., Ягоднікова В.В., Сагач Г.М. та ін., за заг ред. В.В.Ягоднікова, – Одеса: видавець Букаєв В.В., 2019. – 286 с. (С. 119-143).
  3. Демократичне лідерство в Нової української школи: поцінування партисипації в початковій школі: Початкова освіта у контексті шкільних змін: теорія, методика, практика, досвід: монорафія. за ред.. д.пед.н., професора В.В.Ягодніковаої, к.психол.н., доцента О.В.Кузнєцової. Умань: Видавець «Сочинський М.М.», 2021. 149-181. (у співавторстві з Гриньовою М.В.).

Найважливіші публікації:

  1. Розвиток мотивації педагогів до інноваційної виховної діяльності. – Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, ПДПУ імені К .Д. Ушинського. – 2015. –  № 2. – С.118-126.
  2. Інноваційно-виховувальна компетентність педагога. – Директор школи, ліцею, гімназії. – 2015. – № 1-3. –  С. 158-162.
  3. Критерії формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. – Освіта і наука. – 2015. – №6/СХХХV. – С. 148-154.
  4. Мотивування педагогів до інноваційної виховної діяльності. –  Збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини / гол. ред.. М. Т. Мартинюк. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2015. – В. 2,Ч. 2. - С. 494-501.
  5. Організація педагогічної взаємодії суб’єктів інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. Вісник Запорізького національного університету: зб. наук. пр. – серія : Педагогічні науки / Гол. ред. Локарєва Г. В. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2015. – № 2 (25). – С. 53-58.
  6. Принципи формування інноваційної спрямованості виховного процесу. Нова педагогічна думка. – Рівне, 2015. – № 4. –  С. 133-138.
  7. Инновационная направленность воспитательного процесса общеобразовательной школы. – Оралдың ғылым жаршысы. – 2015. – № 13 (144). – С. 55-60.
  8. Педагогические условия формирования инновационной направленности воспитательного процесса. – Revista «Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţa socială». – 2015. –  № 41. –  рр. 45-52.
  9. Formation of innovative orientation educational process secondary school. – Austrian Journal of Humanities and Social Sciences, «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH. Vienna, 2015. – № 5-6 (4).– pp. 83-85.
  10. Features innovative changes in educational process in secondary schools of Ukraine. – European Journal of Education and Applied Psychology, «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH. Vienna, 2015. –№ 4. – pp. 62-65.
  11. Особливості управління інноваціями у виховному процесі школи. – Освіта і наука. – 2016. – № 1. –  С. 17-22.
  12. Чинники формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. – Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. - №1 (55). – С.342-348.
  13. Субъективные факторы инновационной воспитательной деятельности педагогов. – Веснік Гродзенскага ўніверсітэта імя Янкі Купалы. – Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія. – Т.6.  – 2016. – № 1  – С. 78-82.
  14. Інноваційні підходи до організації сучасного виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу: науково-методичний аспект. – Наша школа. – 2016. – № 4.
  15. Психологічні аспекти організації творчої педагогічної взаємодії. – Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba – 2017. – November №18. – р.50-53.
  16. Teachers’   Motivation   For Effective Pedagogical In traction  Under Conditions   of    Educational  Changes // Наука і освіта. – 2017. – №11. – 139-145.
  17. Тренінгові технології у розвитку соціальної зрілості студентів. – Молодь і ринок. – 2018. – №2 (157).  – С. 6-10.
  18. Аксіологічний підхід до виховання соціальної зрілості студентів Вісник Луганського національного університету ім. Т. Шевченко, 2018. –  № 1 (315) березень.  Ч.1. – С.179-186.
  19. Teachers’ Social  Intelligence   Examination // Наука і освіта. – 2018. – №1. – 46-53.
  20. Модель системи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. – Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі: матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 року) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 127-128.
  21. Психологічний тренінг як метод розвитку інноваційного потенціалу педагогів / Актуальні проблеми психології інновацій: теорія та практика: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (15 вересня 2017 р.) – Одеса: ВМВ, 2017.  – С.160-163.
  22. Соціальний інтелект як здатність педагога до реалізації освітніх змін / Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти : ІV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція (м. Біла Церква, 29 листопада 2018 року) /  Біла Церква : БІНПО ДНВЗ УМО, 2018. – С. 183-186.
  23. Критеріальний підхід до визначення стану сформованості інноваційної компетентності педагогів / за заг. ред. д.філ.н. Журби М.А.- Зб. наук. праць.  за матеріалами ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Релігія, релігійність, філософія та гуманітаристика в сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти» (від 30-31 грудня 2018 року). –  Монреаль: СРМ «АSF», 2018. – С.65-68.
  24. Концептуальні засади розвитку професійної зрілості педагогів у системі неперервної освіти / Філософсько-світоглядні та культурологічні контексти неперервної освіти: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. 12-13 квітня 2019 р., м. Дніпро, КЗВО «ДАНО» ДОР». / Наук. ред. О.Є. Висоцька. – Дніпро: СПД «Охотнік», 2019. – С.329-331.
  25. Виховання у сучасній парадигмі освіти / Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конф. 21 травня 2019 року – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019. – С. 6-10.
  26. Виховання як базовий теоретико-методологічний конструкт педагогіки і освіти / Педагогічна наука і освіт у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. 14 травня 2020 р. / за заг. ред. В.В.Ягоднікової. – Одеса: видавець Букаєв В.В., 2020. – 326 с. (С.303-309).
  27. Роль неформальної освіти у вихованні лідерських якостей підлітків Інноватика у вихованні: збірка наукових праць. Вип. 13. Том 2. Упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол. О. Б. Петренко, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне РДГУ, 2021. С. 73-82.
  28. Аксіозорієнтоване освітнє середовище закладу загальної середньої освіти: теоретичний аспект. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 14 травня 2021 р. Одеса: видавець Букаєв Видим Вікторович, 2021. С. 81-85.
  29. Роль неформальної освіти у вихованні лідерських якостей підлітків. Інноватика у вихованні: зб.наук.пр.Вип.13. Том 2/ упоряд. О.Б.Петренко; ред.кол.: О.Б.Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпак та ін.  Рівне: РДГУ, 2021. с. 73-82. (у співавторстві з Гриньовою М.В.)
  30. Партипасивний підхід до виховання лідерських якостей підлітків. Молодь і ринок. 2021. № 11/197. С.44-49. (у співавторстві з Гриньовою М.В.)
  31. Виховання толерантності учнів як педагогічна проблема. Перспективи та інновації науки. 2022. № 8(13). С.346-354. ( у співавторстві з Солнцевої О.А.)
  32. Виклики та стратегічні завдання освіти і педагогічної науки в сучасних реаліях. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (20 травня 2022р.) / за заг. ред. В. В. Ягоднікової. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2022. С. 19-21. (у співавторстві з Задорожною Л.К.)
  33. Ягоднікова В.В., Професійні та етичні вимоги до керівника закладу освіти в умовах Нової української школи. Наука і техніка сьогодні. 2022. № 7(7) 2022. С. 261-269. (у співавторстві з Красюк Л.В., Ковтун Н.І.)
  34. Соціальний інтелект керівника освіти як чинник ефективної управлінської діяльності. Перспективи і інновації науки.   № 9 (14). 2022. С. 705-712.

Методичні розробки:

  1. Теорія та методика виховання лідерів 2-е вид., доп. і перероб.: навч. посіб. - Одеса: Видавець Букаєв В.В., 2017. – 171 с. 
  2. Діагностика сучасного виховного процесу: навч.-метод посібник – Одеса: Видавець Букаєв В.В., 2017. – 290 с.
  3. Соціально-психологічні аспекти розвитку людей похилого віку в контексті неперервної освіти / Неформальна освіта людей поважного віку: навч.-метод. Посібник / за ред. М.М.Букача. – Одеса: ККЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» та ГО ОЦ УТВ. Миколаїв: видавець та виготовлювач ФОП Швець В.М., 2020. – 440 с. (С.273-416).
  4. Психологія управління: навч. посіб. Одеса.: Букаєв В.В., 2022. 141 с.
  5. Методичні рекомендації до організації самостійної роботи та проведення практичних завдань з дисципліни «Психологія управління». Одеса.: Букаєв В.В., 2022. 101 с.
  6. Методичні рекомендації до організації самостійної роботи та проведення практичних завдань з дисципліни «Інноваційна освітня діяльність» Одеса.: Букаєв В.В., 2022. 32 с. 
  7. Робоча програма навчальної дисципліни "Психологія управління" для другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності - 011 "Освітні, педагогічні науки" освітньо-наукової програми "Освітній менеджмент у педагогічних системах". Одеса.: Букаєв В.В., 2022. 32 с.

Підвищення кваліфікації:

1. Міжнародне стажування International Center of Modern Education (Praha, Czech Republic) 2017 р.

тема "Сучасні педагогічні технології в освітньому процесі".

2 Сертифікат № 860/20-ВУ від 30 грудня 2020 року (30 годин), тема «Менеджмент освітньої та педагогічної діяльності в закладах освіти». ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти (15.12.2020-30.12.2020 рр.).

3. 06.04.2021-29.04.2021, Masaryk University, Department of Social education, CZECH REPUBLIC, «Inclusion and Internationalization in Higher Education» within the framework of project «Transformation of Faculties of Education and Pedagogical Universities for XXI. Century» (28 hours).

4. 20.09.2020-14.10.2020, Masaryk University, Department of Social education, CZECH REPUBLIC, «Inclusion and Internationalization in Higher Education» within the framework of project «Transformation of Faculties of Education and Pedagogical Universities for XXI. Century» (40 hours).

5. 22.10.2019-15.11.2019, Masaryk University, Department of Social education, CZECH REPUBLIC, «Inclusion and Internationalization in Higher Education» within the framework of project «Transformation of Faculties of Education and Pedagogical Universities for XXI. Century» (40 hours).

6. Міжнародного стажування «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» 06.11-12.12.2021. 180 год (6 кредитів).

Міжнародні проєкти:

1. 2019-2021рр. Міжнародний проєкт «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті», який реалізує Університет імені Масарика (Чеська республіка) за підтримки Чеської агенції розвитку.

2. Науковий сокерівник дослідницької теми "Розвиток та удосконалення професійних та особистісних якостей учасників освітнього процесу", реєстраційний номер № 0121U111309.

Участь у громадських наукових організаціях: професор Міжнародної кадрової академії.

Результати підвищення кваліфікації визнано Вченою радою КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

 

 

 

Стрельбицька Світлана Михайлівна

 

Науковий ступінь, вчене звання: кандидат педагогічних наук.

Посада: старший викладач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Наукові інтереси: підготовка здобувачів у закладах вищої освіти, формування компетентностей майбутніх фахівців, акмеологія освітньої та управлінської діяльності, медіація, модерація конфліктів.

Науково-педагогічна діяльність: з 2006 року.

Тема дисертації:

кандидатської: ««Формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у процесі фахової підготовки», захист – 2019 р.

Найважливіші публікації:

1. Стрельбицька С. М. Формування професійної культури майбутнього фахівця соціального працівника у ВНЗ: компетентнісний підхід. Професійна культура: сутність, фахові особливості, розвиток : колективна монографія / кол. авт.; відп. ред. Г. Є. Улунова. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. С. 102–114.

2. Strelbytska S. M. Model and experimental methodology of forming basic competencies of future socionomic specialists in the process of professional training. New impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters : Collective monograph. Vol. 2. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. P. 210-227.

3. Стрельбицька С. М. Психологічна готовність до професійної діяльності майбутніх соціальних працівників у ВНЗ: збірник наукових праць «Педагогічні науки». Вип. LХІХ. Т.2. Херсон : «Видавничий дім «Гельветика», 2016. С. 147–151. Index Copernicus.

4. Стрельбицька С. М. Інноваційні технології для формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у ВНЗ. Професійна освіта: проблеми і перспективи. ІПТО НАПН України. К. : ІПТО НАПН України, 2017. Випуск 12. С.104-108.

5. Стрельбицька С. М. Організаційно-управлінська компетентність в контексті базових компетентностей майбутніх соціальних працівників : збірник наукових праць «Педагогічні науки». Вип. LХХVII. Т.2. Херсон : «Видавничий дім «Гельветика», 2017. С. 117–121. Index Copernicus.

6. Стрельбицька С. М.  Індивідуальна освітня траєкторія професійного розвитку здобувачів в умовах магістратури : збірник наукових праць  «Науковий часопис національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова». Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 86. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – 204-209 с. Index Copernicus.

7. Стрельбицька С. М.  Професійна зрілість як складова професіоналізму особистості : концептуальні засади : збірник наукових праць  «Науковий часопис національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова». Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 88. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022 (подано до друку). Index Copernicus.

8. Стрельбицька С. М. Самостійна робота студентів у ВНЗ як засіб формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців. International Scientific-Practical Conference Actual questions and problems of development of social sciences: Conference Proceedings. Kielce : Holy Cross University, 2016. Р. 7-9.

9. Стрельбицька С. М. Кейс-метод як засіб формування базових компетентностей майбутніх фахівців у ВНЗ. Stav, problem a perspektivy pedagogickeho studia a socialnej prace : Medzinarodna vedecko-prakticka konferencia. Zbornik prispevkov z medzinarodnej vedeckej konferencie. Sladkovicovo, Slovenska republika, stran : Vysoka skola Danubius Fakulta socialnych studii, 2016. Р.153-156.

10. Strelbitskaya S. M. Professional reflexion as a necessary condition for formation future social works specialists’ competence at the university. Modern Tendencies in the Pedagogical Science of Ukraine and Israel: the way to integration : VII International Conference. Israel, University Ariel, 2016. № 7. Р. 344–349.

11. Стрельбицька С. М. Кейс-метод як засіб формування базових компетентностей майбутніх фахівців у ВНЗ. Stav, problem a perspektivy pedagogickeho studia a socialnej prace : Medzinarodna vedecko-prakticka konferencia. Zbornik prispevkov z medzinarodnej vedeckej konferencie. Sladkovicovo, Slovenska republika, stran : Vysoka skola Danubius Fakulta socialnych studii, 2016. Р.153-156.

12. Strelbitskaya S. M. Professional reflexion as a necessary condition for formation future social works specialists’ competence at the university. Modern Tendencies in the Pedagogical Science of Ukraine and Israel: the way to integration : VII International Conference. Israel, University Ariel, 2016. № 7. Р. 344–349.

13. Стрельбицька С. М. Правова компетентність майбутніх фахівців соціальних працівників: акмеологічний аспект. Актуальні питання застосування на практиці досягнень сучасної педагогіки і психології : збірник тез міжнародної науково-практичної конференції. Харків : Східноукраїнська організація «центр педагогічних досліджень», 2016. С. 53–57.

14. Стрельбицька С. М. Особливості навчально-професійної мотивації в процесі підготовки соціальних працівників у ВНЗ. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст. : збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2016. С. 89-91.

15. Стрельбицька С. М. Ціннісні орієнтації майбутніх фахівців соціономічної сфери у ВНЗ. Становлення особистості професіонала: перспективи й розвиток : збірник тез ІV Міжнародної науково-практичної конференції. Одеса. 2016. С. 111-114.

16. Стрельбицька С. М. Формування когнітивної компетентності як складової базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у ВНЗ. Inovativny vyskum v oblasti vzdelavania a socialnej prace: Medzinarodna vedecko-prakticka konferencia. Zbornik prispevkov z medzinarodnej vedeckej konferencie. Sladkovicovo, Slovenska republika, stran : Vysoka skola Danubius Fakulta socialnych studii, 2017. Р. 160-162.

17. Стрельбицька С. М. Інноваційна компетентність як складова базових компетентностей майбутніх соціальних працівників. International scientific and practical conference: Innovations and modern technology in the educational system : contribution of Poland and Ukraine. Sandomierz, Polska, stran. Conference Proceedings, 2017. Р. 68-71.

18. Стрельбицька С. М. Формування професійної самосвідомості майбутніх соціальних працівників у ВНЗ. International scientific-practical conference: Personality, family and society: issue of pedagogy, psychology, politology and sociology. Conference Proceedings. Shumen : Konstantin Preslavsky University of Shumen, 2017. Р. 94-97.

19. Стрельбицька С. М. Соціальна компетентність як складова базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у ВНЗ. International scientific-practical conference: Forming of modern educational environment: benefits, risks, implementation mechanisms. Conference Proceedings, September. Tbilisi : Baltija Publishing, 2017. Р. 58-61.

20. Стрельбицька С. М. Медіація в професійній діяльності майбутнього соціального працівника. Становлення особистості професіонала: перспективи й розвиток : Збірник тез VІ Міжнародної науково-практичної конференції. Одеса. 2017. С. 31-32.

21. Стрельбицька С. М. Управління якістю підготовки майбутніх соціальних працівників у ВНЗ. Матеріали IV міжнародної науково-практичної конф. Теорія та практика управління педагогічним процесом. Одеса : ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського», 2017. С. 120–124.

22. Стрельбицька С. М. Формування конфліктологічної компетентності майбутніх соціальних працівників у ВНЗ. International scientific conference: Modernization of educational system: world trends and national peculiarities. Conference Proceedings. Kaunas : Baltija Publishing, 2018. Р. 90-93.

23. Стрельбицька С. М. Коучинг-технологія як засіб формування базових компетентностей майбутніх фахівців у ЗВО. International Multidisciplinary Conference «Key Issues of Education and Sciences : Development Prospects for Ukraine and Poland». Stalowa Wola, Republic of Poland : Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2018. Volume 2. P. 154-157.

24. Стрельбицька С. М. Спецкурс «Соціальна деонтологія» як засіб формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у ЗВО. Międzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji. Opole : Równe: «Volynsky Oberegi» Publishing House. 2018. Tom 6. P. 50-56.

25. Стрельбицька С. М. Тренінг як метод формування базових компетентностей майбутніх фахівців у ЗВО. II International scientific conference «Modern educational space: the transformation of national models in terms of integration» : Conference Proceedings. Leipzig : Izdevnieciba «Baltija Publishing». 2018. P. 176-178.

26. Стрельбицька С. М. Компоненти, критерії та показники сформованості базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у процесі фахової підготовки. Innovative approaches to the development of science. Materials of international scientific and practical conference. June 1, 2018. Dublin, Ireland. : ed. for the production Holdenblat M.A.NGO «European scientific platform». 2018. Part 1. P. 161-165.

27. Стрельбицька С. М. Виробнича практика як умова формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників. Актуальні дослідження в соціальній сфері : матеріали одинадцятої міжнародної науково-практичної конференції. Одеса : ФОП Бондаренко М. О., 2018. С. 194-196.

28. Стрельбицька С. М. Педагогічні умови формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у процесі фахової підготовки. Scientific discoveries: projects, strategies and development. Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the International Scientific and Practical Conference. Edinburgh, UK : European Scientific Platform. Vol. 2, October 25, 2019. Р. 114-119.

29. Стрельбицька С. М., Зіновьєва Н. П. Вплив темпераменту на успішність студентів психологів у ЗВО. Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування. Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019. Ч. 1. С. 65-68.

30. Стрельбицька С. М., Коханська Л. Л. Прояв агресії у студентів під час навчання у ЗВО. Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки. Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. Ч. 1. С. 32-36.

31. Стрельбицька С. М. Взаємодія викладача зі студентами під час дистанційного навчання в освітньому просторі закладу вищої освіти. Impatto dell'innovazione sulla scienza : aspetti fondamentali e applicati : Raccolta di articoli scientifici «ΛΌГOΣ» con gli atti della Conferenza scientifica e pratica internazionale. Verona, Italia : 2020. T. 2. Р. 25-31.

32. Стрельбицька С. М. Використання освітніх технологій дистанційного навчання для забезпечення навчального процесу у ЗВО. Theoretical and empirical scientific research: concept and trends. International Scientific and Practical Conference «ΛΌГOΣ». Oxford, United Kingdom: Oxford Sciences Ltd. & European Scientific Platform. Vol. 3, July 24, 2020. P.37-42.

33. Стрельбицька С. М. Готовність викладачів закладу вищої освіти до реалізації дистанційного навчання. Do desenvolvimento mundial como resultado de realizações em ciência e investigação científica. Com materiais da conferência científico-prática internacional «ΛΌГOΣ». Lisboa, Portugal : Plataforma Científica Europeia. Vol. 3, 9 de outubro de 2020, Р. 52-57.

34. Стрельбицька С. М., Русінчук І. А. Роль соціально-психологічних атитюдів студентів ЗВО з різною спрямованістю особистості. Міждисциплінарні наукові дослідження: особливості та тенденції: матеріали міжнародної наукової конференції. Чернігів: МЦНД. 2020. Т. 3. С. 116-119.

35. Стрельбицька С. М., Гасанова А. Стрельбицька С. М. Комунікативна толерантність як професійна складова особистості майбутнього психолога : Theoretical and practical scientific achievements: research and results of their implementation. SCIENTIA. Піза, Італія: NGO European Scientific Platform. 2021. Vol. 3. С.130-134.

36. Стрельбицька С. М., Заболотний Л. В. Особливості емпатії як особистісної риси та професійно важливої якості майбутнього психолога. Formation of innovative potential of world science: рroceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference. SCIENTIA. Tel Aviv, State of Israel: European Scientific Platform. 2021. Vol. 2. С. 67-72.

37. Стрельбицька С. М. Акмеологічні засади професіоналізму викладача закладу вищої освіти. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (20 травня 2022р.) / за заг. ред. В. В. Ягоднікової. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович. 2022. С. 114-116.

38. Стрельбицька С. М. Науково-дослідницька діяльність як фактор удосконалення професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання : Scientific and pedagogical internship «Traditional education and technological challenges in teaching pedagogical and psychological disciplines in the EU countries» : Internship proceedings, May 16 – June 26, 2022. Włocławek, 2022. Р. 66-72.

39. Стрельбицька С. М. Акмеологічні технології професійного саморозвитку педагогів в умовах відкритої освіти Всеукраїнська науково-практичній конференції «Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти» (подана до друку).

Участь у міжнародних проєктах:

1. Науково-педагогічне стажування за міжнародною програмою «Traditional education and technological challenges in teaching pedagogical and psychological disciplines in the EU countries» у галузі знань «Педагогіка», Włocławek, the Republic of Poland – обсягом 180 годин (6 кредитів ECTS), (Cuiavian University in Włocławek may 16 – june 26, 2022).

2. Європейський центр імені Вергеланда Благодійна організація «Центр освітніх ініціатив» – 23968135 курс: «Розвиток громадянської компетентності через роботу учнівського самоврядування» – обсягом 45 годин (1,5 кредити ЄКТС) (форма – дистанційне навчання).

Діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях:

  1. Дійсний член наукової організації «Центр українсько-європейського наукового співробітництва» (ЦУЄНС) (від 2022 р. № 1221020).

Підвищення кваліфікації:

1. Харківська медична академія післядипломної освіти «Психолого-педагогічні основи вищої освіти» (2020). Посвідчення СК №30580151.

2. Hamburg, Germany, фізична особа professor Hasso Edenhofer President of EASR (modules, training hours): «Research Methods Course authorized by European Academy of Sciences and Research» обсягом 8 годин (0,24 кредити ЄКТС) (форма – онлайн-навчання).

3. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 курс: «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» обсягом 60 годин (2 кредити ЄКТС) (форма – дистанційне навчання).

4. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 курс: «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості» обсягом 15 годин (0,5 кредита ЄКТС) (форма – дистанційне навчання).

5. Науково-педагогічне стажування за міжнародною програмою «Traditional education and technological challenges in teaching pedagogical and psychological disciplines in the EU countries» у галузі знань «Педагогіка», Włocławek, the Republic of Poland – обсягом 180 годин (6 кредитів ECTS), (Cuiavian University in Włocławek may 16 – june 26, 2022).

6. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 курс: «Освітні інструменти критичного мислення» – обсягом 60 годин (2 кредити ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання).

7. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 курс: «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах» – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС) (форма – дистанційне навчання).

8. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 курс: «Критичне мислення для освітян» – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС) (форма – дистанційне навчання).

9. ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», «EdEra», ЄДРПОУ – 42502643 курс:  «Школа для всіх: курс для вчителів про організацію інклюзивного освітнього середовища» – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС) (форма – дистанційне навчання).

10. ТОВ «Campster Pte. Ltd.» –  202013142D курс: «Time management» – обсягом 38 годин (1,3 кредитів ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання).

11. ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», «EdEra», ЄДРПОУ – 42502643 курс: «Права людини в освітньому просторі» – обсягом 10 годин (0,3 кредити ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання).

12. Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти», ліцензія МОН України: наказ від 15.11.2016 р. №1492 «Про переоформлення ліцензій» за програмою підвищення кваліфікації (вебінар): «Інформаційна безпека педагогічного працівника» – обсягом 2 години) (0,1 кредита ECTS) (форма – дистанційне навчання).

13. ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», «EdEra», ЄДРПОУ – 42502643 курс:  «#blend_IT: Опануємо змішане навчання» – обсягом 90 годин (3 кредити ECTS) (форма – дистанційне навчання).

14. Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти», ліцензія МОН України: наказ від 15.11.2016 р. №1492 «Про переоформлення ліцензій» за програмою підвищення кваліфікації (науково-практичний вебінар): «Академічна доброчесність у науково-освітньому просторі: правові, технологічні, морально-етичні аспекти» – обсягом 2 години (0,1 кредита ЕCTS) (форма – дистанційне навчання).

15. ТОВ «Академія цифрового розвитку» – 43109490 за програмою підвищення кваліфікації (онлайн-тренінг): «Можливості Youtube для освіти» – обсягом 2 години (0,07 кредити ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання).

16. Міністерство науки і освіти України Національний центр «Мала академія наук України» – 32827468 спецкурс: «Риторична майстерність педагога» – обсягом 15 годин (0,5 кредити ЄКТС) (форма – дистанційне навчання).

17. Участь у другій Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції здобувачів вищої освіти «Актуальні проблеми педагогічної науки в ХХІ столітті», м. Одеса (3 години).

18. Участь у ІV Всеукраїнській науково-практичній конференції «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку», м. Одеса (15 годин).

19. Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в  умовах відкритої освіти» – обсягом 6 годин (0,2 кредита ECTS) (форма – дистанційне навчання, суб’єкт підвищення кваліфікації – Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти», ліцензія МОН України: наказ від 15.11.2016 р. №1492 «Про переоформлення ліцензій»);

20. Європейський центр імені Вергеланда Благодійна організація «Центр освітніх ініціатив» – 23968135 курс: «Розвиток громадянської компетентності через роботу учнівського самоврядування» – обсягом 45 годин (1,5 кредити ЄКТС) (форма – дистанційне навчання).

21.  ТОВ «Академія цифрового розвитку» – 43109490 курс: «Цифрові інструменти Google для освіти» : базовий рівень – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання).

22. ТОВ «Академія цифрового розвитку» – 43109490 курс: «Цифрові інструменти Google для освіти» : середній рівень – обсягом 15 годин (0,5 кредита ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання).

Результати підвищення кваліфікації визнано Вченою радою КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

 

 


Новини


1 жовт. 2024
Посвята в магістранти 2024
Сьогодні в КЗВО "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" вп’яте відбулася важлива подія, а саме посвята у магістранти здобувачів освіти другого рівня заочної форми навчання магістратури за спеціальністю 011 "Освітні, педагогічні науки".

4 вер. 2024
Відійшла у засвіти Наталія Іванівна Рищак
3 вересня 2024 року після важкої хвороби на 46-му році життя відійшла у засвіти Наталія Іванівна Рищак, старший викладач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, кандидат педагогічних наук.

29 серп. 2024
Розширене засідання кафедри педагогіки та освітнього менеджменту
29 серпня 2024 р. відбулося розширене засідання кафедри педагогіки та освітнього менеджменту за участі науково-педагогічних працівників академії, які викладають у магістратурі та аспірантурі.

Всі новини