|
VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку»17 трав. 2024
17 травня 2024 р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» була проведена VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку». Конференція традиційно присвячена Дню науки в Україні.
17 травня 2024 р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» була проведена VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку». Конференція традиційно присвячена Дню науки в Україні. У науково-практичній конференції взяли участь понад 280 науковців, викладачів, методистів, педагогів, фахівців закладів освіти, здобувачів вищої освіти з різних регіонів України, зокрема, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Киъвської, Львівської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Харківської, Херсонської, Хмельницької областей та м. Києва. Не вперше до участі в конференції долучилися науковці з Польщі. Метою конференції стало обговорення та пошук шляхів розв’язання актуальних проблем педагогічної науки і практики в умовах модернізації освіти та викликів сьогодення. На початку конференції ректор академії Л.К. Задорожна у доповіді «Вплив міжнародних проєктів на розвиток освіти Одеської області» схарактеризувала вагому участь КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» у розвитку освіти регіону. На пленарному засіданні були представлені доповіді науковців,: Л.В. Канішевської, доктора педагогічних наук, професора, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту проблем виховання НАПН України «Актуальні проблеми виховання дітей і молоді в цифровому просторі»; Р.М. Пріми, доктора педагогічних наук, професора, завідувачки кафедри теорії і методики початкової освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки «Формування професійної позиції майбутнього вчителя початкових класів у контексті вимог НУШ»; Р.В. Сопівника, доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри педагогіки Національного університету біоресурсів і природокористування України «Формування ціннісного світогляду особистості студента: досвід Національного університету біоресурсів і природокористування України»; О.М. Левчишеної, кандидата історичних наук, проректора з науково-педагогічної та методичної діяльності КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» «Адаптивне навчання: виклики та можливості для впровадження»; Л.В. Іванової, кандидата технічних наук, директора відокремленого структурного підрозділу «Одеський технічний фаховий коледж Одеського національного технологічного університету» «Проблеми та перспективи впровадження дуальної форми здобуття фахової передвищої освіти в Україні»; О.В. Кузнєцової, кандидата психологічних наук, доцента, проректора з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної діяльності КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» «Травмопедагогічний підхід у роботі з учнями початкових класів»; І.Л. Ліпчевської, доктора філософії, наукового співробітника відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України «Цифровізація освіти як інструмент мінімізації навчальних втрат учнів». Робота VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції відбулась у онлайн форматі за напрямами: проблемний контур сучасної педагогічної науки та освіти: філософський, психологічний, соціокультурний вимір; розвиток особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін в освіті; трансформація змісту та технологій неперервної педагогічної освіти: методологія, теорія, практика; реалії та перспективи Нової української школи; модернізація вітчизняної науки: рівність, доступність, особливість; інновації як засіб прогресивних змін в освіті: теорія і практика; виховання особистості у вимірі нових освітніх реалій. Цікавою була робота педагогічних студій: управлінської – «Удосконалюємо якість освітньої діяльності: інституційний аудит»; педагогічних – «Кооперація та колегіальність: концепт екологічного освітнього середовища», «Міжгалузева інтеграція: інструменти успішного навчання», «Інноваційні та захоплюючі методи викладання математики в пілотних 7-х класах НУШ», «Освітня проєкція: успішні практики», «Екологічне освітнє середовище: іншомовна освіта». Конференція стала майданчиком для наукового дискурсу знаних та молодих науковців. Вітаємо науково-педагогічних та педагогічних працівників з Днем науки в Україні та бажаємо успішної реалізації наукових пошуків!
Новини11 лист. 2024 УЧАСТЬ У XІII МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ. ЦИФРОВІЗАЦІЯ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 21 жовт. 2024 До Міжнародного дня академічної доброчесності 1 жовт. 2024 Посвята в магістранти 2024 Всі новини |