КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ





VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку»

17 трав. 2024
17 травня 2024 р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» була проведена VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку». Конференція традиційно присвячена Дню науки в Україні.

     17 травня 2024 р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» була проведена VІ Всеукраїнська науково-практична  конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку». Конференція традиційно присвячена Дню науки в Україні.

     У науково-практичній  конференції взяли участь понад 280 науковців, викладачів, методистів, педагогів, фахівців закладів освіти, здобувачів вищої освіти з різних регіонів України, зокрема, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Киъвської,  Львівської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Харківської, Херсонської, Хмельницької областей та м. Києва. Не вперше до участі в конференції долучилися науковці з Польщі.

    Метою конференції стало обговорення та пошук шляхів розв’язання актуальних проблем педагогічної науки і практики в умовах модернізації освіти та викликів сьогодення.

    На початку конференції ректор академії Л.К. Задорожна у доповіді «Вплив міжнародних проєктів на розвиток освіти Одеської області» схарактеризувала вагому участь КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» у розвитку освіти регіону.  На пленарному засіданні були представлені доповіді науковців,: Л.В. Канішевської, доктора педагогічних наук, професора, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту проблем виховання НАПН України «Актуальні проблеми виховання дітей і молоді в цифровому просторі»; Р.М. Пріми, доктора педагогічних наук, професора, завідувачки кафедри теорії і методики початкової освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки «Формування професійної позиції майбутнього вчителя початкових класів у контексті вимог НУШ»;   Р.В. Сопівника, доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри педагогіки Національного університету біоресурсів і природокористування України «Формування ціннісного світогляду особистості студента: досвід Національного університету біоресурсів і природокористування України»; О.М. Левчишеної, кандидата історичних наук, проректора з науково-педагогічної та методичної діяльності КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» «Адаптивне навчання: виклики та можливості для впровадження»; Л.В. Іванової, кандидата технічних наук, директора відокремленого структурного підрозділу «Одеський технічний фаховий коледж Одеського національного технологічного університету» «Проблеми та перспективи впровадження дуальної форми здобуття фахової передвищої освіти в Україні»; О.В. Кузнєцової, кандидата психологічних наук, доцента, проректора з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної діяльності КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» «Травмопедагогічний підхід у роботі з учнями початкових класів»; І.Л. Ліпчевської, доктора філософії, наукового співробітника відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України «Цифровізація освіти як інструмент мінімізації навчальних втрат учнів».

    Робота VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції відбулась у онлайн форматі за напрямами: проблемний контур сучасної  педагогічної науки та освіти: філософський, психологічний, соціокультурний  вимір; розвиток особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін  в освіті; трансформація змісту  та технологій неперервної педагогічної освіти: методологія,  теорія, практика; реалії та перспективи Нової української школи; модернізація вітчизняної науки: рівність, доступність, особливість; інновації як засіб прогресивних змін в освіті: теорія і практика; виховання особистості у вимірі нових освітніх реалій.

   Цікавою була робота педагогічних студій: управлінської –  «Удосконалюємо якість освітньої діяльності: інституційний аудит»; педагогічних – «Кооперація та колегіальність: концепт екологічного освітнього середовища», «Міжгалузева інтеграція: інструменти успішного навчання», «Інноваційні та захоплюючі методи викладання математики в пілотних 7-х класах НУШ», «Освітня проєкція: успішні практики», «Екологічне освітнє середовище: іншомовна освіта».

      Конференція стала майданчиком для наукового дискурсу знаних та молодих науковців.

      Вітаємо науково-педагогічних та педагогічних працівників з Днем науки в Україні та бажаємо успішної реалізації наукових пошуків!

 





Новини


10 лист. 2025
20 РОКІВ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ
6 листопада 2025 р. викладачі кафедри педагогіки та освітнього менеджменту взяли участь у XIV Міжнародній науково-практичній конференції «ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ. Принципи та інструменти Болонського процесу, цінності у вищій освіті». У 2025 році Україна відзначає двадцятиріччя своєї участі у Болонському процесі – ключовій ініціативі, що визначила вектор реформування національної системи вищої освіти та її інтеграції до Європейського простору вищої освіти. За цей час Україна пройшла складний, але важливий шлях модернізації середовища вищої освіти, утвердження принципів і цінностей автономії, забезпечення якості, академічної свободи і доброчесності та публічної відповідальності вищої освіти перед суспільством.

30 жовт. 2025
V Регіональна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих науковців “Актуальні проблеми педагогічної науки в ХХІ столітті”
24 жовтня на базі КЗВО “Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради” в онлайн-форматі відбулася V Регіональна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих науковців “Актуальні проблеми педагогічної науки в ХХІ столітті”.

27 жовт. 2025
МІЖНАРОДНИЙ ТИЖДЕНЬ ВІДКРИТОГО ДОСТУПУ 2025
Викладачі кафедри педагогіки та освітнього менеджменту і здобувачі вищої освіти 20-26 жовтня взяли участь у проведенні Міжнародного тижня відкритого доступу. Цьогорічна тема – «Who Owns Our Knowledge?» («Кому належить наше знання?») – спонукає до відкритої розмови про те, як відкритий доступ може сприяти справедливому обміну знаннями, долати суспільні нерівності та підтримувати принципи відкритої науки. Офіційний хештег Тижня відкритого доступу – #OAweek.

Всі новини