КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ





Звітна конференція з виробничої практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти

22 трав. 2023
22 травня відбувся захист результатів виробничої практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

22 травня відбувся захист результатів виробничої практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», до проведення якого були залучені здобувачі освіти, а також керівники практики від кафедри педагогіки та освітнього менеджменту. Згідно навчальних планів здобувачі ОПП «Педагогіка вищої школи» (керівник – доц. Н.В. Кузнєцова) проходили асистентську практику на базі закладів вищої та фахової передвищої освіти. Здобувачі ОПП «Освітній менеджмент у педагогічних системах» (керівник – проф. Р.В. Костенко)  проходили управлінську практику на базі 15 закладів освіти Одеської області, серед яких заклади дошкільної, середньої, фахової передвищої освіти. Здобувачі ОПП «Педагогіка середньої освіти» (керівник – ст. викл. Н.І. Рищак) виконували програму педагогічної практики на базі закладів загальної середньої освіти.

Виробнича практика, яка проходила у період з 03 квітня по 14 травня 2023 р., є суттєвим компонентом освітньо-професійних програм підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти до педагогічної,  науково-педагогічної та управлінської діяльності. У ході практики здобувачі опанували практичну діяльність щодо організації та управління освітнім процесом в закладах  освіти, викладання певних навчальних дисциплін, здійснення освітньої, методичної, управлінської, виховної діяльності.

Варто зазначити належний рівень підготовки та проведення занять, використання практикантами сучасних джерел та технологій навчання, здійснення процедур управлінського моніторингу, організації виховної роботи.  

За результатами обговорень індивідуальних звітів, здобувачі освіти та керівники практики зазначили, що виробнича практика сприяла розвитку системи компетентностей, що містить дидактичну, інноваційну, громадянську, комунікативну, інформаційну компетентності. Під час виробничої практики були поглиблені  і закріплені теоретичні знання, набуті під час вивчення навчальних дисциплін; апробовані сучасні методи викладання, навчання, виховання та управління освітнім процесом; здійснений збір емпіричного матеріалу за темами кваліфікаційних робіт.





Новини


10 лист. 2025
20 РОКІВ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ
6 листопада 2025 р. викладачі кафедри педагогіки та освітнього менеджменту взяли участь у XIV Міжнародній науково-практичній конференції «ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ. Принципи та інструменти Болонського процесу, цінності у вищій освіті». У 2025 році Україна відзначає двадцятиріччя своєї участі у Болонському процесі – ключовій ініціативі, що визначила вектор реформування національної системи вищої освіти та її інтеграції до Європейського простору вищої освіти. За цей час Україна пройшла складний, але важливий шлях модернізації середовища вищої освіти, утвердження принципів і цінностей автономії, забезпечення якості, академічної свободи і доброчесності та публічної відповідальності вищої освіти перед суспільством.

30 жовт. 2025
V Регіональна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих науковців “Актуальні проблеми педагогічної науки в ХХІ столітті”
24 жовтня на базі КЗВО “Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради” в онлайн-форматі відбулася V Регіональна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих науковців “Актуальні проблеми педагогічної науки в ХХІ столітті”.

27 жовт. 2025
МІЖНАРОДНИЙ ТИЖДЕНЬ ВІДКРИТОГО ДОСТУПУ 2025
Викладачі кафедри педагогіки та освітнього менеджменту і здобувачі вищої освіти 20-26 жовтня взяли участь у проведенні Міжнародного тижня відкритого доступу. Цьогорічна тема – «Who Owns Our Knowledge?» («Кому належить наше знання?») – спонукає до відкритої розмови про те, як відкритий доступ може сприяти справедливому обміну знаннями, долати суспільні нерівності та підтримувати принципи відкритої науки. Офіційний хештег Тижня відкритого доступу – #OAweek.

Всі новини